مزایده اقلام ضایعاتی

شرکت موتوژن (سهامی عام) در نظر دارد اقلام ضایعاتی خود را از طریق مزایده بفروش برساند. لذا از کسانی که مایل به شرکت در این مزایده می باشند دعوت میگردد جهت رویت و اخذ اسناد مزایده به مدت 7 روز از تاریخ انتشار آگهی از ساعت 9 صبح الی 14 با واحد فروش ضایعات شرکت موتوژن به شماره تلفن 82001106-041 تماس حاصل نموده و جهت دریافت پاکتهای مزایده به واحد فروش ضایعات شرکت موتوژن واقع در تبریز منطقه صنعتی غرب بلوار صنعت، شرکت موتوژن مراجعه نمایند.

 

ردیفنام کالا مقدار واحد شمارش
1دمپرسی وآهن آلات1000تن
2براده آهن وپفکی25تن
3براده چدن10تن
4سیم مسی ضایعاتی12 تن 
5سیم وکابل روکش دار موجودیکیلو گرم
8سرسیم برنزی110کیلو گرم
11گالوانیزه ریش دار2تن
12بشکه فلزی ضایعاتی150عدد
13بشکه پلاستیکی 200 لیتری10عدد
14براده آلومینیوم خالص4تن
15براده آلومینیم آهن مس دار1تن
16براده آلومینیوم آهن دار روغنی3تن
17مواد پلاستیکیموجودیکیلو گرم
21لامپ کم مصرفموجودی عدد 
22تلفن 12 عدد 
23دستگاه سانترال2 دستگاه 
24کارتن ضایعاتی موجودیتن
25کارتن ضایعاتی  درجه یکموجودیتن
26تخته ضایعاتی موجودیتن
27تخته ضایعاتی  شکستهموجودیتن

 

شرایط مزایده:

  • واریز 5 درصد کل مبلغ پیشنهادی به عنوان سپرده شرکت در مزایده برای اقلام ضایعاتی و 10 درصد مبلغ پیشنهادی به عنوان سپرده شرکت در مزایده برای ماشین آلات مازاد، به صورت فیش نقدی به حساب جاری شماره 45769 بانک تجارت شعبه قراملک تبریز کد 5100 موتوژن
  • در صورت انصراف برنده اول مزایده به هر دلیل، سپرده شرکت در مزایده یا ضمانت‌نامه بانکی برنده اول به نفع شرکت موتوژن ضبط خواهد شد و با نفر دوم معامله انجام می‌شود.
  • درصورتی که نفر دوم نیز از انجام معامله خودداری نماید، سپرده شرکت در مزایده یا ضمانت‌نامه بانکی ایشان نیز به نفع شرکت موتوژن ضبط خواهد شد.
  • مهلت ارسال مدارک از زمان چاپ آگهی به مدت 7 روز کاری است.
  • به پیشنهادات فاقد سپرده یا ضمانت‌نامه بانکی، مبهم، ناقص و مشروط و یا پیشنهاداتی که دیرتر از موعد مقرر داده شود ترتیب اثر داده نخواهد شد ولی شرکت موتوژن این حق را داردچنانچه پیشنهادات مشروط را به صرفه و صلاح تشخیص داد، بپذیرد.
  • شرکت موتوژن در رد یا قبول هر یک از پیشنهادات مختار می‌باشد.
  • عودت مبلغ سپرده شرکت در مزایده برای شرکت کنندگان حداکثر تا 25 روز بعد از برگزاری مزایده فروش خواهد بود.
  • ارسال پیشنهاد قیمت در پاکتهای سر بسته ممهور به مهر و امضا با ارائه اسناد ثبتی برای اشخاص حقوقی و کپی کارت ملی برای اشخاص حقیقی الزامی است .
  • مزایده به صورت نقدی می باشد و هر گونه مالیات، عوارض و حقوق دولتی طبق مقررات و قوانین و همچنین هزینه آگهی و کارشناسی به عهده برنده مزایده می باشد